De tijd vliegt

28 september 2014 - Gotenburg, Zweden

Hello vriendjes en vriendinnetjes,

Mijn laatste blog heb ik vorige week geschreven, maar aangezien ik nu studieontwijkend gedrag vertoon, alweer een nieuwe. Op dit moment zou ik eigenlijk moeten studeren, maar ook hier zijn er leukere dingen te verzinnen om te doen dan saaie artikelen lezen. Het is net als thuis. Ergens volgende week krijg ik een take home exam. Dit houdt in dat ik vragen moet beantwoorden, maar het gelukkig wel lekker thuis mag doen. Daarvoor zou ik dus heel veel artikelen en een boek moeten lezen, maar ach... Ook moet ik wat extra dingetjes doen voor mijn Zweedse cursus, maar dat komt straks nog wel.

Zoals de titel al doet vermoeden, de tijd vliegt, mijn hemel. Ik heb het nog steeds super naar mijn zin. Volgende week zondag staan mijn ouders hier op de stoep. Super veel zin in. Kan niet wachten tot dat ik paps en mams de stad kan laten zien en wat kijk ik uit naar een lekkere knuffel :) Maar dit betekent ook dat ik er dan al weer meer dan 6 weken op heb zitten. En dat betekent dat ik al op 1/3 van mijn verblijf hier ben. :O

Deze week bestond vooral uit presentaties geven (jaa ik doe echt nog wel wat voor school hoor), feestjes (die tequila....) afterworks en drankjes in de pub. Ook heb ik een filmnachtje gehad (erg geslaagd). Kan toch na deze week wel concluderen dat ik echt NIET van horror films hou. BAH.

Na het schrijven van mijn laatste blog waren de mensen hier erg teleurgesteld dat ik ze niet voorbijkwamen in mijn blog. Dus bij deze: Grace, Elliott, Adela, Luc, Tehri, Chris en Kenna hierbij jullie namen :) Jullie zijn echt 'gezellig' :) (niet dat ze hier iets van kunnen lezen, maar toch)

Aanstaande vrijdag staat er een tripje naar Kopenhagen gepland (JEEHHH!!!) en als ik zondag terug kom in Zweden staan mijn lieve paps en mams te wachten. Hoe leuk is dat?!

Oh, laatste dingetje: Via deze weg wil ik toch ook nog even zeggen dat mijn zus een echte oempa loempa is. Wie breekt haar arm nou weer tijdens een korfbalwedstrijd (blijkt toch maar weer een gevaarlijke sport te zijn). Volgende keer mogen whatsappjes ook iets subtieler (schrik niet, maar ik ben onderweg naar het ziekenuis: heel fijn voor mijn hart) Maar oh zusje wat vind ik het stom dat ik er niet ben nu jij binnenkort gaat verhuizen. Bij deze roep ik op tot nog meer foto's en filmpjes, ik wil alles horen.

Dikke lebber van jullie Suzie

kusjes (L)

PS: ik zal ook nog wat fotootjes toevoegen